AgriMarketeers

De enige specialist in online marketing voor de agrarische sector


AgriMarketeers is één van de merken van Signum Marketing. Gespecialiseerd in online marketing voor de agrarische sector. Van oudsher is de land- en tuinbouw een branche waarin kennis een grote rol speelt. Boeren en tuinders vergaren die kennis via bedrijfsadviseurs, vakbladen en agrarische beurzen. Maar vergeet ook niet de rol van ‘de buurman’: veel kennis wordt door boeren en tuinders persoonlijk uitgewisseld met ‘mede-ondernemers in de buurt’, via studieclubs in de regio etc. De laatste jaren is echter ook het internet een steeds belangrijkere en dominante rol gaan spelen. Dat blijkt ook wel uit het sterk toegenomen bedrijfsmatig gebruik van het internet door boeren en tuinders. AgriMarketeers helpt jou om boeren en tuinders te bereiken.

Lees verder

AgriMarketeers

De enige specialist in online marketing voor de agrarische branche


AgriMarketeers is één van de merken van Signum Marketing. Gespecialiseerd in online marketing voor de agrarische sector. Van oudsher is de land- en tuinbouw een branche waarin kennis een grote rol speelt. Boeren en tuinders vergaren die kennis via bedrijfsadviseurs, vakbladen en agrarische beurzen. Maar vergeet ook niet de rol van ‘de buurman’: veel kennis wordt door boeren en tuinders persoonlijk uitgewisseld met ‘mede-ondernemers in de buurt’, via studieclubs in de regio etc. De laatste jaren is echter ook het internet een steeds belangrijkere en dominante rol gaan spelen. Dat blijkt ook wel uit het sterk toegenomen bedrijfsmatig gebruik van het internet door boeren en tuinders. AgriMarketeers helpt jou om boeren en tuinders te bereiken.

Lees verder

Wij zijn er voor bedrijven die:


  • ACTIEF klanten zoeken in de agrarische sector
  • KENNISGEDREVEN bezig zijn
  • BEGRIJPEN dat het internet een steeds grotere rol speelt
  • PRAGMATISCH in willen spelen op de online kansen
  • GELOVEN in een lange termijn aanpak
  • ONDERSCHEIDEND willen zijn

Wij zijn er voor bedrijven die:


  • ACTIEF klanten zoeken in de agrarische sector
  • KENNISGEDREVEN bezig zijn
  • BEGRIJPEN dat het internet een steeds grotere rol speelt
  • PRAGMATISCH in willen spelen op de online kansen
  • GELOVEN in een lange termijn aanpak
  • ONDERSCHEIDEND willen zijn

We helpen je graag verder!

Heb jij een online marketing vraagstuk voor jouw bedrijf? We bespreken graag de mogelijkheden in een vrijblijvend adviesgesprek. Je ontvangt inzicht in persoonlijke online marketing oplossingen passend bij jouw vragen.

Bel: 085 00 31 357

adviesgesprek plannen
AgriMarketeers

Onderscheidend vermogen

In elk agrarisch bedrijf draait het uiteindelijk maar om één ding: rendement. Zoveel mogelijk liters melk per koe, een optimale resistentie tegen ziektes, de grootst mogelijke opbrengst per hectare, de beste voerconversie enz. Dat was altijd al zo, maar het wordt wel steeds ingewikkelder. Door complexe en alsmaar uitdijende regelgeving. Maar ook door maatschappelijke druk op de sector, snelle ontwikkeling van de technologie en een hang naar duurzaamheid en schaalvergroting. Deze ontwikkelingen bieden toeleveranciers in de sector enorme kansen. De sleutel ligt in het realiseren van onderscheidend vermogen. Online marketing is daarbij een geweldig en kansrijk middel. Zeker als je kijkt naar de extreme veranderingen in het online gedrag van boeren en tuinders. Hoe speel jij daar op in?


Wij bevelen aan:

Van aanbodgericht naar vraaggericht

Veel bedrijven in de agrarische sector werken nog heel aanbodgericht als het gaat om hun marketing. Niet de vraag van de boer of tuinder, maar het eigen aanbod staat bij deze bedrijven centraal. Toeleveranciers in de sector die hier geen verandering in aanbrengen en op hun websites alleen maar roepen hoe geweldig ze zijn, krijgen het steeds moeilijker. Het zijn vaak diezelfde bedrijven die hun marketinginspanningen grotendeels blijven steken in adverteren en in beursdeelnames. Terwijl de doelgroep ondertussen vooral online te vinden is.

Bedrijven die inspelen op de vragen van de boer en de tuinder met relevante kennis. Dat is waar het steeds meer om draait. De vraag is dus: hoe kun je de boer en tuinder écht helpen in zijn bedrijfsvoering met een passende online aanpak?


Wij bevelen aan:

SUCCESCASE: VARKENS.NL

Bekijk website