Leadgeneratie

Als je wilt dat je website meer oplevert dan nu het geval is

Zeg eens eerlijk: Hoeveel klanten levert jouw website op?

Een steeds groter deel van het aankoopproces van jouw klant speelt zich online af. Zelfs als jouw klant uiteindelijk niet online koopt, maar direct bij een salesmedewerker. Ben je daarom niet in een vroeg stadium van het aankoopproces online in beeld bij je klant, dan kiest deze uiteindelijk steeds vaker NIET voor jouw bedrijf.

Houd vast aan je commerciële positie in je markt

Speel jij geen rol in het online oriëntatieproces van jouw doelgroep, dan is de kans steeds groter dat deze elders gaat inkopen. Hierdoor verlies je stap voor stap je huidige commerciële positie in de markt aan andere bedrijven, die hier online wél op inspelen.

Wij maken verkopen makkelijker

Signum Marketing zorgt dat je contact maakt met bezoekers op je website

Signum Marketing zorgt ervoor dat jij online op het juiste moment in beeld komt in het aankoopproces van jouw doelgroep.

Weten wie jouw website bezoekt?

Check hier hoe je dat doet

Check nu

Vul je e-mailadres in en kom erachter!

of check jouw mogelijkheden

Weten wie jouw website bezoekt?

Check hier hoe je dat doet

Check nu

Vul je e-mailadres in en kom erachter!

of check jouw mogelijkheden

Waarom laat je Signum Marketing helpen om leads te genereren?

“Met onze jarenlange ervaring in leadgeneratie zijn wij in staat om samen met jouw marketing- en salesafdeling een leadgeneratie campagne op te zetten. In combinatie met onze kennis in doelgroepbehoeftes (o.a. bij installateurs, senioren, andere ondernemers, werkzoekenden, etcetera) weten wij tot wel honderden leads per maand te realiseren voor jouw bedrijf. De enige vraag die voor jou rest: is jouw organisatie daar al klaar voor?”

Sten Knaven
Marketing Director


Sten helpt je met het bedenken en doorontwikkelen van leadgenerators om klanten te werven voor je salesafdeling. Neem contact op met Sten

Wat de samenwerking met Signum Marketing heel prettig maakt is de praktische insteek. Ze zeggen niet alleen dat ze meedenken, ze doen dit ook echt en komen met hele praktische oplossingen.

Systemair
Bianca Luigjes, Marketing Manager

Marketing Adviseur
Rien van Wolfswinkel:

“Leads genereren is een hot topic onder onze klanten. Je ziet echt dat de focus van reclame maken verschuift naar online campagnes, die een directe en meetbare bijdrage leveren aan de verkoopinspanningen. Zoals één van onze klanten zei: ‘elke euro die ik erin stop, levert meer op dan die euro.’ En dat is de basis wat ons betreft. Dat maakt onze klanten enthousiast, maar ons als marketing partner natuurlijk ook!”


Rien adviseert jou welke keuzes je moet maken door grondig te inventariseren waar je op dit moment staat en waar je naar toe wilt. Neem contact op met Rien.

Plan een gesprek in op jouw locatie

Dan wisselen we van gedachten over de vraag welke bijdrage leadgeneratie kan leveren aan de verkoopinspanningen van jouw bedrijf en hoe wij jou daarmee kunnen helpen!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Veelgestelde vragen

Wat is een lead?

Meestal contactgegevens van een relevante websitebezoeker.

Wanneer is een lead kwalitatief?

Dat bepaal je eigenlijk zelf. Je zult wellicht merken dat er in het begin veel leads komen die je nog niet kwalitatief genoeg vindt. Door de leadgenerator te optimaliseren krijg je betere en relevantere leads.

Wanneer heb ik een training nodig?

Als je een marketing- en salesafdeling hebt die niet ingericht is om leads te genereren én kwalitatief op te volgen. Deze afdelingen moeten samen gaan werken om ook te zorgen dat er leadgenerators komen die kwalitatief zijn opgebouwd en om te zorgen dat mensen deze in gaan invullen.

Hoe weten jullie hoe je een leadgenerator moet neerzetten?

Door vooral te kijken naar behoeftes van jouw doelgroep en in combinatie met heel veel vragen die wij je stellen. Een voorbeeld van zo’n vraag is: hoe inventariseer je bij een klant waar deze behoefte aan heeft als je contact hebt?

Waarom heb ik een leadgenerator nodig in plaats van een offerteaanvraagformulier?

Een offerteaanvraag moet zeker beschikbaar zijn op je site! Een leadgenerator helpt potentiële klanten die nog niet toe zijn aan een offerte om de juiste keuzes te maken. Zo adviseer je ze in het voortraject van een beslissing.